Bamsefar

Bamsefar

måndag 30 november 2009

Snö???

Nej paradisfia blir riktigt förbannad på väderleksrapportören inte ett rätt hade den kraken som jobba igår...hade det varit på paradisfias jobb att man ljuger så hade man fått gå hem och inte fått komma tillbaka mer...dom kunde sagt tror jag efter prognosen så slapp man vänta och glädja sig, Här regnar det och är grått och mörkt....usch inte undra på att folk mår dåligt.

Ja julen närmar sig med stormsteg nu känns det som men det man inte hinner med det kvittar det blir jul ändå, och huvudsaken är att man får umgås med sina nära och kära.
Paradisfia har kommit så långt att nu mer gör jag bara det jag själv vill och tycker är roligt och resten skiter jag fullständigt i...är det någon som har en åsikt om det så behöver dom inte vara på paradisgården under jul...igår hade paradisfia och bamsefar upp ljusslingan å det lyser så fint hät nu och imorgon ska vi åka och köpa en liten gran och sätta upp här ute så det lyser fint.
Å på torsdag är det bakdag och det tycker vi om...men bamsefar kan inte baka men han ligger och passar ifall det skulle ramla ner en smakbit :) igår på julskyltningen köptes det julklappar till bamsefar...

Nu ska paradisfia ut i vedboden och hämta några pinnar och sen se lite på tv ikväll blir det en tidig kväll var uppe redan före 5 imorse för jag skulle köra lilla gubben till bussen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar