Bamsefar

Bamsefar

onsdag 23 september 2009

Usel

ja så känner paradisfia sig idag, är så trött och uttråkad på mig själv så kan kunde spy. Trött och grinig och gnällig är vad jag är en riktig jävla gnäll kärring. Är så trött på mig själv så jag önskar jag kunde slänga bort mig på sophögen under alla höstlöv å där kunde jag ligga och ruttna bort...
Inte kan jag nå och inget jävla tålamod har jag heller...en usel och dålig människa!
Hur i helvete ska då paradisfia kunna klättra upp igen och få lite ljus å hopp i sin mörka själ.....
hmm kanske läge för en glad och lycklig piller kart kanske kan köpa en här på nätet om jag nu kunde klara av en sådan enkel liten skitsak men jag ger mig fan på att gjorde jag en beställning av det så kom det väl nå annat förbannade piller...kanske ett aptitpliier så jag åt ihjäl mig :)

Nej fy och tvi vad jag är trött på mig själv....är så tråkig att inte ens bamsefar vill ligga i samma rum som jag är i...å gubben han åkte då iväg och lär då inte komma hem på många timmar...
nej ska sitta helt stilla i soffan å vänta på efterlyst och se vad den där förbannade jävla aset Mats har att säga idag...om han ska gråta krokodiltårar igen..men jag hoppas att dom sätter hårt mot han nu och sen låser in han och slänger bort nyckel...eller skickar han till paradiset så ska paradisfia ta hand om han....dom kan skicka äcklet Anders eklund i samma bil så ska jag ta mig an han med....å så kan dom skicka hit dom som inte tycker om sina barnbarn oxå så tar jag mig an dom med....förbannade pack!!!!

1 kommentar: